Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej Zgadzam się
FAQ - pytania i odpowiedzi
Rejestracja i logowanie
1. Nie dotarł do mnie link aktywacyjny.
W przypadku nie otrzymania e-maila proszę sprawdzić folder SPAM oraz INNE w swoim koncie pocztowym, ponieważ czasami nasz e-mail z linkiem aktywacyjnym może być tam kierowany.
2. Nie dotarł do mnie link aktywacyjny i nie ma go w folderze SPAM.
Przyczyną tego może być literówka w adresie e-mail podanym podczas rejestracji lub automatyczne oczyszczenie się folderu SPAM. W takim przypadku zarejestruj się ponownie.
4. Nie mogę się zalogować.
Sprawdź twój login i hasło są wprowadzone poprawnie lub czy nie masz wciśniętego klawisza Caps Lock.

Profil użytkownika
5. Zapomniałem hasła do mojego konta.
W panelu logowania znajduje się odnośnik do zmiany hasła.
6. Chcę poprawić dane, które podałem podczas rejestracji.
Wyślij prośbę na adres e-mail kontakt@it-szkola.edu.pl wraz z informacją które dane chcesz zmienić. Kiedy dane zostaną poprawione poinformujemy Cię.
Pamiętaj żeby każdą prośbę wysyłać z adresu e-mail na które jest założone konto!
7. Chcę zmienić adres e-mail podany podczas rejestracji.
Wyślij prośbę na adres e-mail kontakt@it-szkola.edu.pl wraz z informacją o nowym adresie. W odpowiedzi poprosimy o potwierdzenie wysyłając wiadomość na nowy adres e-mail.
Pamiętaj żeby każdą prośbę wysyłać z adresu e-mail na które jest założone konto!
8. Chcę zmienić przypisaną do mnie szkołę.
Wyślij prośbę na adres e-mail kontakt@it-szkola.edu.pl wraz z danymi szkoły do której chcesz się przepisać, nie zapomnij podać miasta nowej szkoły. Kiedy dane zostaną poprawione poinformujemy Cię.
Pamiętaj żeby każdą prośbę wysyłać z adresu e-mail na które jest założone konto!
9. Chcę zmienić przypisanie do grupy.
Skontaktuj się z nauczycielem który utworzył grupę. Nauczyciel ma możliwość usunięcia przypisania.

Kursy
10. Gdzie zobaczę swoje zrealizowane kursy?
Wszystkie zrealizowane kursy możesz obejrzeć w zakładce "zrealizowane materiały" w Strefie użytkownika.
11. Wykonałem test ale nie widzę kursu jako zrealizowanego w Strefie użytkownika.
Wykonanie testu nie oznacza zrealizowania kursu.
Przejdź do zakładki "Certyfikat" danego kursu, w celu sprawdzania czy wszystkie warunki zostały spełnione.
12. Po jakim czasie kursy się resetują?
Kursy nigdy się nie resetują, raz zrealizowany kurs jest na zawsze przypisany do konta. Jeśli nie masz kursu w zakładce "zrealizowane kursy", patrz punkt wyżej.
13. Przez przypadek wygenerowałem certyfikat autoryzowany, co mam teraz zrobić?
Mechanizm autoryzowanego certyfikatu służy do wyboru kursów dla których chciałby Pan otrzymać certyfikat, w przypadku nieopłacenia tego certyfikatu jest on niezobowiązujący.