OSE IT Szkoła Strona główna
  • Zobacz wszystkie
    • OSE IT Szkoła Algorytmika i programowanie
      5 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Cyberbezpieczeństwo
      34 kursy OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Cyfrowa higiena
      11 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Edukacja medialna
      2 kursy OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Fizyka
      13 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Multimedia, grafika i technologie internetowe
      1 kurs OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Szachy
      3 kursy OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Sztuczna inteligencja
      9 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Algorytmika i programowanie
      34 kursy OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Bazy danych
      12 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Bezpieczeństwo systemów informatycznych
      5 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Biologia i chemia
      7 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Cyberbezpieczeństwo
      5 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Edukacja medialna
      9 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Fizyka
      10 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła ICT English
      1 kurs OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Matematyka
      5 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Multimedia, grafika i technologie internetowe
      24 kursy OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Prawo internetu
      8 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Sieci komputerowe
      17 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Szachy
      3 kursy OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Sztuczna inteligencja
      27 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Tendencje w rozwoju informatyki
      13 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Algorytmika i programowanie
      37 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Bazy danych
      12 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Bezpieczeństwo systemów informatycznych
      5 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Biologia i chemia
      7 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Cyberbezpieczeństwo
      38 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Cyfrowa higiena
      11 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Edukacja medialna
      9 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Fizyka
      22 kursy OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła ICT English
      1 kurs OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Matematyka
      5 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Multimedia, grafika i technologie internetowe
      25 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Prawo internetu
      8 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Sieci komputerowe
      17 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Szachy
      3 kursy OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Sztuczna inteligencja
      27 kursów OSE IT Szkoła
    • OSE IT Szkoła Tendencje w rozwoju informatyki
      13 kursów OSE IT Szkoła
  • Zobacz także

  • Aktualności
  • O portalu
  • Materiały
    • Wykłady
      Publikacje
      Wideo
      Program edukacyjny „Przyszłość jest dziś”
  • Konkursy
  • Kontakt

Regulaminy

1. Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach serwisu OSE IT Szkoła

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

W RAMACH SERWISU OSE IT SZKOŁA

(wersja z dnia: 27.05.2021)

  1. Definicje
    1. Użyte w Regulaminie pojęcia mają następujące znaczenie:
      1. Certyfikat – dokument elektroniczny w formacie pliku PDF potwierdzający udział Użytkownika w Kursie, generowany po spełnieniu warunków ukończenia Kursu wskazanych w opisie Kursu;
      2. Dane dostępowe – anonimowy identyfikator Ucznia Anonimowego oraz hasło, generowane przez Nauczyciela za pośrednictwem Serwisu i udostępniane Uczniowi Anonimowemu przez Nauczyciela poza Serwisem, umożliwiające Uczniowi Anonimowemu dostęp do Konta;
      3. Grupa – wirtualna klasa utworzona przez Nauczyciela w Serwisie na warunkach określonych w Regulaminie, której członkiem może być Uczeń / Uczeń Anonimowy;
      4. Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych i/lub znaków specjalnych wybranych przez Użytkownika, konieczny do identyfikacji i uwierzytelnienia Użytkownika w procesie Logowania;
      5. Inny/Rodzic – rodzaj Użytkownika, który dokonał Rejestracji Konta, wskazując jako Typ Użytkownika „Inny/Rodzic” i któremu przyznane zostały uprawnienia wskazane w Regulaminie, z tym zastrzeżeniem, że nie jest on uprawniony do udziału w działaniach realizowanych za pośrednictwem Serwisu, które skierowane są do Uczniów / Uczniów Anonimowych, Nauczycieli i Szkół (np. konkursach);
      6. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
      7. Konto – wydzielona dla Użytkownika część Serwisu umożliwiająca mu korzystanie z Serwisu, w tym z Usług świadczonych drogą elektroniczną. Na Koncie zapisywane są m. in. informacje o Kursach, w których Użytkownik bierze udział i o posiadanych przez niego Certyfikatach oraz historia konwersacji prowadzonych za pośrednictwem wewnętrznego kanału komunikacji wbudowanego w Serwisie;
      8. Kurs – wyodrębniona i ustrukturyzowana część Treści tworząca spójną całość pod względem merytorycznym oraz graficznym;
      9. Logowanie – proces identyfikacji i uwierzytelniania Użytkownika w Serwisie;
      10. Nauczyciel – rodzaj Użytkownika, który dokonał Rejestracji Konta, wskazując jako Typ Użytkownika „Nauczyciel” i któremu przyznane zostały uprawnienia wskazane w Regulaminie. Nauczyciel działa w imieniu Szkoły, którą reprezentuje, realizując za pośrednictwem Serwisu działania oświatowe Szkoły;
      11. Polityka prywatności i plików cookies – dokument opisujący: cel, sposób i zakres przetwarzania danych osobowych Użytkowników za pośrednictwem Serwisu, prawa Użytkowników przysługujące im w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz rodzaje wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Usługodawca udostępnia Politykę prywatności i plików cookies pod adresem strony internetowej: https://it-szkola.edu.pl/regulamin;
      12. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia Usług drogą elektroniczną w ramach Serwisu;
      13. Rejestracja Konta – proces polegający na utworzeniu Konta w Serwisie przez Użytkownika o statusie Uczeń, Nauczyciel i Rodzic/Inny;
      14. Serwis – serwis internetowy działający pod adresem strony internetowej: https://it-szkola.edu.pl/ oraz na poszczególnych podstronach;
      15. Szkoła – wskazana w Serwisie szkoła lub placówka oświatowa ujęta w Rejestrze Szkół i Placówek Oświatowych w ramach Systemu Informacji Oświatowej;
      16. Treści – materiały edukacyjne zamieszczone w Serwisie, mające postać multimedialną lub będące dokumentami elektronicznymi, w szczególności: zawartość stron internetowych Serwisu, obrazy, dokumenty PDF, wideo, nagrania dźwiękowe, pliki flash, linki, zadania, gry oraz wszelkie inne tego typu zasoby;
      17. Typ Użytkownika – status Konta Użytkownika, determinujący zakres uprawnień i obowiązków danego rodzaju Użytkownika działającego w Serwisie, tj. Uczeń, Nauczyciel, Rodzic/Inny;
      18. Uczeń – rodzaj Użytkownika, który dokonał Rejestracji Konta, wskazując jako Typ Użytkownika „Uczeń” i któremu przyznane zostały uprawnienia wskazane w Regulaminie;
      19. Uczeń Anonimowy – szczególny rodzaj Ucznia, który nie dokonał Rejestracji Konta, ale jest uprawniony do uzyskiwania dostępu do Serwisu, w tym do Konta i określonych Usług za pośrednictwem Danych dostępowych udostępnionych mu przez Nauczyciela poza Serwisem;
      20. Usługa świadczona drogą elektroniczną lub Usługa – usługa świadczona na podstawie Regulaminu przez Usługodawcę, drogą elektroniczną w ramach Serwisu, tj. usługa świadczona bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłana i otrzymywana za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16.07.2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (t.j. z dnia 9.12.2019 r., Dz.U. z 2019 r. poz. 2460);
      21. Usługodawca – Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie, ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000012938, REGON: 010464542, NIP: 5210417157;
      22. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. z dnia 6.02.2020 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 344);
      23. Użytkownik – osoba fizyczna, korzystająca z Usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, posiadająca status Użytkownika: Uczeń / Uczeń Anonimowy, Nauczyciel lub Rodzic/Inny. W przypadku Użytkowników, którzy w chwili Rejestracji Konta lub – w przypadku Uczniów Anonimowych – w chwili pierwszego zalogowania się do Konta z wykorzystaniem Danych dostępowych nie ukończyli 16 lat wymagane jest przedstawienie na każde żądanie Usługodawcy zgody rodzica lub opiekuna prawnego na korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu.
  2. Informacje ogólne
    1. Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w przepisie art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i określa w szczególności:
      1. rodzaje i zakres Usług świadczonych drogą elektroniczną,
      2. warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną,
      3. warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług drogą elektroniczną,
      4. tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną.
    2. Administratorem Serwisu jest Usługodawca.
    3. Serwis jest dostępny pod adresem strony internetowej: https://it-szkola.edu.pl/.
    4. Serwis stanowi platformę edukacyjną z dostępem do bezpłatnych materiałów i kursów e‑learningowych.
    5. Udostępnianie Serwisu przez Usługodawcę stanowi realizację zadań ustawowych Usługodawcy, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27.10.2017 r. o Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej (t.j. z dnia 5.07.2020 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 1334).
    6. Korzystanie z Serwisu i Usług świadczonych drogą elektroniczną jest dobrowolne i nieodpłatne.
    7. Usługodawca świadczy Usługi drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu.
    8. Regulamin udostępniany jest przez Usługodawcę nieodpłatnie pod adresem strony internetowej: https://it-szkola.edu.pl/regulamin, przed zawarciem umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną, a także na żądanie Użytkownika w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
    9. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu i Usług świadczonych drogą elektroniczną Użytkownik jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem.
    10. Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu od chwili rozpoczęcia korzystania z Serwisu i Usług świadczonych drogą elektroniczną.
    11. Korzystając z Serwisu i Usług świadczonych drogą elektroniczną, Użytkownik wyraża zgodę na treść Regulaminu i akceptuje wszystkie jego warunki, w tym na zawarcie umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną, bez konieczności zawarcia odrębnej umowy.
  3. Rodzaje Usług świadczonych drogą elektroniczną
    1. Usługodawca udostępnia w Serwisie następujące Usługi świadczone drogą elektroniczną:
      1. usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi (z wyjątkiem Ucznia Anonimowego) Rejestracji Konta w Serwisie (Rejestracja Konta);
      2. usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi zalogowania się do Konta w Serwisie (Logowanie);
      3. usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi (z wyjątkiem Ucznia Anonimowego) edycji danych Konta (Edycja Konta);
      4. usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi (z wyjątkiem Ucznia Anonimowego) usunięcia Konta (Usuwanie Konta);
      5. usługa polegająca na umożliwieniu Nauczycielowi tworzenia i usuwania Kont dla Uczniów Anonimowych oraz zarządzania danymi ich Kont (Konta Uczniów Anonimowych);
      6. usługa polegająca na umożliwieniu Nauczycielowi tworzenia i usuwania Grup oraz zarządzania członkami Grupy (Grupy);
      7. usługa polegająca na umożliwieniu Uczniowi / Uczniowi Anonimowemu dołączania do Grup (Grupy);
      8. usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi uzyskiwania dostępu do Treści (Treści);
      9. usługa polegająca na umożliwieniu Uczniowi / Uczniowi Anonimowemu oraz Nauczycielowi  wzajemnego komunikowania się za pomocą wbudowanego w Serwisie wewnętrznego kanału komunikacji (Poczta);
      10. usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi kontaktowania się z Usługodawcą za pomocą wbudowanego w Serwisie formularza kontaktowego (Kontakt);
      11. usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi wyszukiwania Treści lub Kursów za pomocą wbudowanej w Serwisie wyszukiwarki (Wyszukiwarka);
      12. usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi sortowania Treści lub Kursów za pomocą wbudowanych w Serwisie narzędzi informatycznych (Sortowanie);
      13. usługa polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi udziału w konkursach i innych podobnych akcjach, na warunkach określonych w odrębnych regulaminach (Konkursy).
    2. Świadczenie Usług wskazanych w pkt 3.1 lit. c) – m) odbywa się po dokonaniu Rejestracji Konta i zalogowaniu się do Konta lub – w przypadku Ucznia Anonimowego – po pierwszym zalogowaniu się do Konta z wykorzystaniem Danych dostępowych.
  4. Warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną
    1. W celu prawidłowego korzystania z Serwisu niezbędne są:
      1. dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego (np. smartfon, tablet) połączonego z siecią internet;
      2. dostęp do aktualnej wersji przeglądarki internetowej: Microsoft Edge, Mozilla Firefox lub Google Chrome;
      3. rozdzielczość ekranu komputera lub urządzenia mobilnego umożliwiająca prawidłowe uruchomienie wyżej wymienionych przeglądarek internetowych;
      4. zainstalowany system operacyjny umożliwiający prawidłowe uruchomienie wyżej wymienionych przeglądarek internetowych;
      5. włączona obsługa JavaScript w przeglądarce internetowej;
      6. włączona obsługa plików cookies.
    2. Usługodawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, żeby Serwis funkcjonował w sposób ciągły, tj. 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
    3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do:
      1. wysyłania Użytkownikowi za pośrednictwem poczty elektronicznej komunikatów technicznych dotyczących działania Serwisu lub komunikatów prawnych dotyczących Usług świadczonych drogą elektroniczną;
      2. modyfikacji Serwisu, w szczególności zakresu oraz rodzaju Usług świadczonych drogą elektroniczną i funkcjonalności Serwisu;
      3. okresowych przerw technicznych niezbędnych do aktualizacji, modernizacji, konserwacji i rozwijania Serwisu.
    4. Usługodawca informuje Użytkownika o przerwach technicznych w działaniu Serwisu, zamieszczając w Serwisie stosowny komunikat i/lub przesyłając na adres poczty elektronicznej Użytkownika stosowny komunikat – nie później niż 24 godziny przed planowaną przerwą.
    5. W przypadkach szczególnych, mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność Serwisu, Usługodawca ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usług bez wcześniejszego powiadomienia Użytkowników.
    6. Użytkownik powinien być świadomy, że świadczenie Usług może zostać przerwane w  razie  nienależytej  jakości  połączenia,  uszkodzeń  lub  wad  urządzeń  telekomunikacyjnych, systemów zasilania, sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych, awarii sieci telekomunikacyjnej, przerw w dostawie prądu lub jakiegokolwiek działania Użytkownika lub osób trzecich w trakcie korzystania z Usług.
  5. Zasady korzystania z Serwisu
    1. Podczas korzystania z Serwisu Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa oraz postanowień Regulaminu, w szczególności Użytkownik zobowiązany jest do powstrzymania się od:
      1. zamieszczania w Serwisie treści naruszających prawa osób trzecich, lub niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa lub zasadami współżycia społecznego;
      2. zamieszczania w Serwisie treści powodujących zakłócenie pracy systemów teleinformatycznych lub innego, zakłócającego jego pracę, oddziaływania na Serwis;
      3. zakłócania normalnego korzystanie z Serwisu przez innych Użytkowników;
      4. podejmowania prób uzyskania danych dostępowych innych Użytkowników do Serwisu;
      5. Rejestracji fikcyjnych Kont w Serwisie;
      6. podejmowania nieautoryzowanego dostępu do Treści.
    2. Użytkownik zobowiązany jest ponadto do:
      1. korzystania wyłącznie z własnego Konta;
      2. podania prawdziwych danych podczas Rejestracji lub Edycji Konta;
      3. niezwłocznej aktualizacji danych osobowych, gdy ulegną one zmianie;
      4. bezpiecznego przechowywania Hasła i Danych dostępowych oraz nieudostępniania ich osobom trzecim.
  6. Rejestracja Konta, Logowanie, Edycja Konta i Usuwanie Konta
    1. Rejestracja Konta Użytkownika (z wyjątkiem Ucznia Anonimowego) polega na:
      1. wypełnieniu przez Użytkownika i przesłaniu drogą elektroniczną formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie głównej Serwisu,
      2. potwierdzeniu, poprzez zaznaczenie właściwego okienka wyboru, że Użytkownik zapoznał się i akceptuje niniejszy Regulamin oraz Politykę prywatności i plików cookies,
      3. zaznaczeniu właściwego okienka wyboru w formularzu reCaptcha.
    2. W formularzu rejestracyjnym Użytkownik zobowiązany jest podać następujące informacje:
      1. imię i nazwisko,
      2. adres e-mail,
      3. Hasło,
      4. Typ Użytkownika,
      5. dane Szkoły (w przypadku Ucznia lub Nauczyciela).
    3. Na etapie Rejestracji Konta Użytkownik ma możliwość potwierdzenia, poprzez zaznaczenie właściwego okienka wyboru, udzielenia zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych, tj. przesyłania informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Usługodawcę za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych nie stanowi warunku dokonania Rejestracji Konta i korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu.
    4. W celu ukończenia procesu Rejestracji Konta Użytkownik zobowiązany jest aktywować link aktywacyjny przesłany przez Usługodawcę w wiadomości e-mail na adres e-mail Użytkownika podany w formularzu rejestracyjnym.
    5. Dla danego Użytkownika może zostać zarejestrowane tylko jedno Konto, do którego musi być przypisany unikalny adres e-mail, co oznacza, że nie ma możliwości zarejestrowania więcej niż jednego Konta, podając adres e-mail, który jest aktualnie przypisany do Konta w Serwisie.
    6. W wyniku poprawnej Rejestracji Konta w Serwisie Użytkownik uzyskuje dostęp do odpowiednio przydzielonego Konta o statusie: Uczeń, Nauczyciel lub Rodzic/Inny. Zakres funkcjonalności Kont poszczególnych Typów Użytkownika określa niniejszy Regulamin.
    7. Logowanie polega na wypełnieniu i przesłaniu przez Użytkownika, który dokonał Rejestracji Konta, formularza logowania dostępnego na stronie głównej Serwisu.
    8. Zalogowany Użytkownik ma w Serwisie możliwość:
      1. edytowania jego danych osobowych w postaci imienia i nazwiska;
      2. zmiany adresu e-mail przypisanego do Konta (zmiana adresu e-mail wymaga ponownego aktywowania Konta);
      3. zmiany Hasła;
      4. usunięcia Konta z Serwisu (usunięcie Konta następuje w terminie 30 dni od przesłania stosownego żądania).
  7. Konta Uczniów Anonimowych
    1. Nauczyciel jest uprawniony do utworzenia w Serwisie Konta dla Ucznia Anonimowego.
    2. Konto Ucznia Anonimowego jest aktywne z chwilą jego utworzenia przez Nauczyciela i nie wymaga aktywowania przez Ucznia Anonimowego.
    3. Uczeń Anonimowy uzyskuje dostęp do Konta utworzonego przez Nauczyciela, logując się na stronie głównej Serwisu z wykorzystaniem Danych dostępowych wygenerowanych w Systemie przez Nauczyciela i przekazanych Uczniowi Anonimowemu przez Nauczyciela poza Serwisem.
    4. Nauczyciel jest uprawniony do:
      1. wprowadzenia i modyfikacji w Serwisie danych Ucznia Anonimowego, dla którego utworzył Konto;
      2. usunięcia Konta Ucznia Anonimowego.
    5. Nauczyciel odpowiada za weryfikację poprawności danych Uczniów Anonimowych, dla których założył Konta w Serwisie.
    6. Uczeń, dla którego Nauczyciel utworzył Konto Anonimowe nie jest uprawniony do edytowania danych Konta, ani do usunięcia Konta.
    7. Dane dostępowe umożliwiające dostęp Ucznia Anonimowego do Konta utworzonego przez Nauczyciela pozostają ważne do czasu: usunięcia Konta Ucznia Anonimowego, usunięcia Ucznia Anonimowego z Grupy lub zmiany Danych dostępowych przez Nauczyciela.
  8. Grupy
    1. Przypisanie Uczniów / Uczniów Anonimowych do Grup pozwala Nauczycielowi śledzić postępy w edukacji Uczniów / Uczniów Anonimowych.
    2. Nauczyciel jest uprawniony do tworzenia i usuwania Grup oraz do zarządzania członkami Grupy.
    3. W celu dołączenia do Grupy:
      1. w przypadku Ucznia – Uczeń jest zobowiązany do podania w Serwisie identyfikatora Grupy, udostępnionego Uczniowi przez Nauczyciela poza Serwisem;
      2. w przypadku Ucznia Anonimowego – Uczeń Anonimowy jest zobowiązany do podania Danych dostępowych w formularzu logowania na stronie głównej Serwisu. Dane dostępowe są generowane przez Nauczyciela za pośrednictwem Serwisu i udostępniane zainteresowanym dołączeniem do Grupy Uczniom Anonimowym przez Nauczyciela poza Serwisem.
    4. Nauczyciel, który utworzył Grupę ma podgląd do danych Uczniów / Uczniów Anonimowych, którzy uzyskali dostęp do Grupy oraz do informacji o Kursach i Certyfikatach Uczniów / Uczniów Anonimowych.
    5. Nauczyciel jest uprawniony do usunięcia Ucznia / Ucznia Anonimowego z Grupy na warunkach przez siebie określonych.
    6. Uczeń / Uczeń Anonimowy, który uzyskał dostęp do Grupy ma podgląd do danych Nauczyciela w postaci imienia i nazwiska Nauczyciela.
    7. Uczeń / Uczeń Anonimowy nie jest uprawniony do samodzielnego opuszczenia Grupy, do której uzyskał dostęp.
    8. Usługodawca, jako administrator Serwisu, jest uprawniony do usunięcie Ucznia / Ucznia Anonimowego z Grupy oraz do usunięcia Grupy w razie uzasadnionego podejrzenia naruszenia przez członków Grupy przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub niniejszego Regulaminu. O zamiarze usunięcia Grupy Usługodawca informuje Nauczyciela z odpowiednim wyprzedzeniem.
    9. Będący członkami danej Grupy: Uczeń / Uczeń Anonimowy oraz Nauczyciel są uprawnieni do komunikowania się ze sobą za pomocą wbudowanego w Systemie kanału komunikacji.
  9. Treści
    1. Treści zamieszczone w Serwisie przeznaczone są do własnego użytku w celach edukacyjnych Użytkownika. Zabronione jest wykorzystywanie Treści w celach komercyjnych.
    2. Dostęp do Treści następuje poprzez kliknięcie w odpowiedni element architektury Serwisu. Niektóre Treści mogą być pobierane przez Użytkowników.

    3. Użytkownik ma możliwość realizowania za pośrednictwem Serwisu Kursów, które mogą być zakończone testami sprawdzającymi.
    4. Użytkownik jest uprawniony do uzyskania Certyfikatu potwierdzającego udział w Kursie, pod warunkiem spełnienia wymagań wskazanych w opisie Kursu zamieszczonym w Serwisie, w szczególności pod warunkiem zaliczenia testu sprawdzającego. Uprawniony do uzyskania Certyfikatu Użytkownik może pobrać Certyfikat w postaci automatycznie wygenerowanego za pośrednictwem Serwisu dokumentu zapisanego w formacie pliku PDF.
    5. W ramach Treści w Serwisie mogą być udostępniane (embedowane) pliki wideo zamieszczone w serwisach zewnętrznych zarządzanych przez osoby trzecie. Usługodawca zamieszcza linki do innych serwisów dla wygody Użytkownika, przy czym Użytkownik korzysta z tych serwisów wyłącznie na własne ryzyko. Usługodawca nie ma kontroli nad serwisami, do których prowadzą linki i nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone na tych serwisach.
    6. Wszelkie prawa własności intelektualnej do Treści udostępnionych w Serwisie przysługują Usługodawcy lub podmiotom, od których Usługodawca nabył prawo do zamieszczenia ich w Serwisie. Użytkownikowi przysługuje niewyłączne prawo do korzystania z Treści zawartych w Serwisie na warunkach określonych niniejszym Regulaminem. Kopiowanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie i inne formy korzystania z Treści zawartych w Serwisie, w szczególności w celu innym niż cel edukacyjny, bez uzyskania uprzedniej, pisemnej zgody Usługodawcy lub wykraczające poza granice dozwolone prawem są zabronione.
  10. Umowa o świadczenie Usług drogą elektroniczną
    1. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zawieranej przez Usługodawcę z Użytkownikiem umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną.
    2. Na podstawie umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną Usługodawca zobowiązuje się do nieodpłatnego świadczenia wybranych przez Użytkownika Usług udostępnionych w Serwisie.
    3. Umowa o świadczenie Usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas nieoznaczony w momencie rozpoczęcia korzystania przez Użytkownika z Usług udostępnionych w Serwisie, jednak nie wcześniej niż po dokonaniu Rejestracji Konta lub – w przypadku Ucznia Anonimowego – po pierwszym zalogowaniu się do Konta z wykorzystaniem Danych dostępowych.
    4. Umowa o świadczenie Usług drogą elektroniczną ulega rozwiązaniu z chwilą zakończenia korzystania przez Użytkownika z Usług udostępnionych w Serwisie (automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń, z chwilą opuszczenia  przez Użytkownika  stron  Serwisu), najpóźniej z chwilą usunięcia Konta.
    5. Usługodawca ma prawo przerwać świadczenie Usług (w tym tymczasowo zablokować Konto) w razie:
      1. naruszenia przez Użytkownika istotnych postanowień Regulaminu,
      2. umieszczania przez Użytkownika w Serwisie treści nieprawdziwych, bezprawnych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy,
      3. wykorzystywania przez Użytkownika Usług niezgodnie ze ich przeznaczeniem.
    6. Usługodawca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie Usług (w tym trwale usunąć Konto) w razie:
      1. powtarzających się przypadków, o których mowa w pkt 10.5. Regulaminu,
      2. braku aktywności Użytkownika w Serwisie, przez co rozumie się brak Logowania przez okres co najmniej 12 miesięcy od aktywowania Konta lub ostatniego Logowania Użytkownika,
    7. O zamiarze rozwiązania umowy o świadczenie Usług, Usługodawca poinformuje Użytkownika, wyznaczając mu 7 dniowy termin do zaniechania naruszeń lub usunięcia ich skutków.
    8. W razie rozwiązania umowy o świadczenie Usług Usługodawca jest uprawniony do usunięcia danych Użytkownika zapisanych na jego Koncie.
    9. Użytkownik może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług ze skutkiem natychmiastowym bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: help@it-szkola.edu.pl.
  11. Odpowiedzialność
    1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
      1. problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym lub infrastrukturze telekomunikacyjnej, z których korzysta Użytkownik, a które uniemożliwiają Użytkownikowi prawidłowe korzystanie z Serwisu i Usług świadczonych drogą elektroniczną;
      2. utratę przez Użytkownika danych spowodowaną awarią urządzenia końcowego, systemu teleinformatycznego lub infrastruktury telekomunikacyjnej, z których korzysta Użytkownik lub innymi okolicznościami z przyczyn nieleżących wyłącznie po stronie Usługodawcy;
      3. skutki korzystania z Serwisu przez Użytkownika w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, postanowieniami Regulaminu lub zasadami współżycia społecznego;
      4. niedostępność Serwisu spowodowaną działaniem siły wyższej, a także działaniami lub zaniechaniami Użytkownika;
      5. szkody powstałe na skutek zaprzestania świadczenia Usług, w przypadku gdy nastąpiło to z winy Użytkownika, lub w związku z nieuprawnionym dostępem do Konta Użytkownika, lub w związku z działaniami, będącymi wynikiem działania złośliwego oprogramowania komputerowego bądź niezabezpieczenia go przez Użytkownika lub ze względu na naruszenie przez Użytkownika przepisów prawa lub Regulaminu.
  12. Konsumenci
    1. Użytkownikowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną zawartej na odległość w terminie 14 dni od jej zawarcia. Konsument, chcąc skorzystać z prawa do odstąpienia, może skorzystać ze wzoru znajdującego się w Załączniku nr 1 do Regulaminu, przesyłając uzupełnione oświadczenie na adres siedziby Usługodawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: help@it-szkola.edu.pl.
    2. Usługodawca informuje Użytkownika będącego Konsumentem, iż w przypadku niektórych rodzajów usług Konsument nie będzie mógł skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta. Dotyczy to w szczególności:
      1. umów o świadczeniu usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
      2. umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane nanośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    3. Usługodawca informuje Użytkowników będących Konsumentami o istnieniu platformy ODR, tj. narzędzia stworzonego przez ustawodawcę UE celem polubownego i pozasądowego załatwienia sporów. Platforma dostępna jest pod adresem strony internetowej: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
    4. Informacje o procedurze oraz wykaz podmiotów uprawnionych do rozstrzygania sporów konsumenckich znajdują się pod adresem strony internetowej: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
  13. Ochrona danych osobowych
    1. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są w ramach Serwisu zgodnie z przepisami Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz innymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
    2. Szczegółowe informacje o: celu, sposobie i zakresie przetwarzania danych osobowych Użytkowników za pośrednictwem Serwisu, prawach Użytkowników przysługujących im w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz rodzajach wykorzystywanych w Serwisie plików cookies zawarte są w Polityce prywatności i plików cookies.
  14. Postępowanie reklamacyjne
    1. Reklamacje dotyczące Usług świadczonych drogą elektroniczną, w szczególności dotyczące nieprawidłowości lub przerw w funkcjonowaniu Serwisu, mogą być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy: help@it-szkola.edu.pl, w terminie 30 dni od dnia wystąpienia nieprawidłowości.
    2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko reklamującego oraz opis i datę wystąpienia nieprawidłowości.
    3. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej przesłania. Jeżeli Usługodawca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, uważa się, że uznał reklamację.
    4. Usługodawca udzieli odpowiedzi na reklamację na adres e-mail, za pośrednictwem którego reklamujący przesłał reklamację, chyba że reklamujący zażąda innej dostępnej formy.
  15. Zmiana Regulaminu
    1. Usługodawca ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności:
      1. gdy zmiana Regulaminu jest konieczna ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub ze względu na uznanie konkretnego postanowienia Regulaminu za niedozwolone;
      2. w razie zmiany rodzaju i zakresu Usług świadczonych drogą elektroniczną oraz warunków lub zasad świadczenia Usług;
      3. w celu realizacji obowiązku wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub obowiązku wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji administracyjnej.
    2. Usługodawca poinformuje Użytkownika o zmianie Regulaminu z 14-dniowym wyprzedzeniem przed wprowadzeniem zmiany poprzez zamieszczenie informacji na stronie głównej Serwisu przez okres co najmniej 14 dni oraz poprzez poinformowanie przy logowaniu się do serwisu.
    3. Użytkownikowi przysługuje prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia powiadomienia go o zmianie Regulaminu. W przypadku braku skorzystania z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną w trybie określonym powyżej, Użytkownik staje się związany postanowieniami zmienionego Regulaminu.
    4. Użytkownik może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną, przesyłając je na adres siedziby Usługodawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: help@it-szkola.edu.pl .
  16. Postanowienia końcowe
    1. Wszelkie umieszczone w Serwisie nazwy handlowe stanowią chronione prawem znaki towarowe i jakiekolwiek ich wykorzystywanie odbywać się może jedynie za zgodą Usługodawcy.
    2. Stosownie do art. 6 pkt 1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Usługodawca informuje, że korzystanie z Serwisu może wiązać się z zagrożeniami charakterystycznymi dla usług świadczonych drogą elektroniczną, w szczególności możliwością zainstalowania szkodliwego oprogramowania przez osoby trzecie, wyłudzenia haseł lub próby innej aktywności mającej na celu przejęcie kontroli nad tożsamością Użytkownika. Jednocześnie Usługodawca informuje, że podjął wszystkie niezbędne kroki do zminimalizowania wyżej wymienionych zagrożeń.
    3. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne lub nieskuteczne, nie wpływa na ważność lub skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego lub nieskutecznego postanowienia wchodzą inne postanowienia, które są najbliższe celom nieważnego lub nieskutecznego postanowienia i całego Regulaminu, zarazem są zgodne z przepisami obowiązującego prawa.
    4. W przypadku ewentualnych sporów z Użytkownikami niebędącymi Konsumentami, związanych z Usługami świadczonymi drogą elektroniczną, sądem właściwym do ich rozpatrywania będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
    5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Kodeksu cywilnego i inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
    6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania na stronie internetowej Serwisu.

Załącznik nr 1 - Wzór odstąpienia od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną przez konsumenta

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

 

Oznaczenie Usługodawcy: Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie, ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000012938, REGON: 010464542, NIP: 5210417157.

Oznaczenie Użytkownika: _______________________________________________,

Adres e-mail:  _______________________________________________,

Adres: _______________________________________________.

 

Niniejszym odstępuję od umowy o świadczenie usług elektronicznych polegającej na ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

Uwagi/Uzasadnienie (opcjonalne):

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Data, podpis: _______________________________________________

 

2. Polityka prywatności i plików cookies w ramach serwisu OSE IT Szkoła

POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES

W RAMACH SERWISU OSE IT SZKOŁA

(wersja z dnia: 27.05.2021)

  1. Postanowienia ogólne
    1. Niniejsza Polityka prywatności i plików cookies ma zastosowanie do danych osobowych przetwarzanych w serwisie internetowym OSE IT SZKOŁA udostępnianym przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową - Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie.
    2. Niniejsza Polityka prywatności i plików cookies jest publikowana pod adresem strony internetowej: https://it-szkola.edu.pl/regulamin.
    3. Użyte w niniejszej Polityce prywatności i plików cookies pojęcia pisane z wielkiej litery mają znaczenie określone w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach serwisu OSE IT SZKOŁA udostępnionym pod adresem strony internetowej: https://it-szkola.edu.pl.
    4. Dane osobowe lub Dane oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”).
  2. Administrator Danych Osobowych i Inspektor Ochrony Danych Osobowych
    1. Administratorem Danych osobowych Użytkowników, przetwarzanych w ramach Serwisu, jest Usługodawca, tj. Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie, ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000012938, REGON: 010464542, NIP: 5210417157.
    2. Z Administratorem można się skontaktować:
      1. pod adresem poczty elektronicznej: iod@nask.pl;
      2. pod adresem wskazanym w pkt 2.1 powyżej.
    3. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę Danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną. W szczególności Administrator zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązującego prawa oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
    4. Administrator przetwarza Dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami RODO.
    5. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować:
      1. pod adresem poczty elektronicznej: iod@nask.pl;
      2. pod adresem wskazanym w pkt 2.1. powyżej.
  3. Zakres, cele, okresy i podstawy prawne przetwarzania Danych osobowych
    1. Usługodawca przetwarza w ramach Serwisu następujące Dane osobowe Użytkowników:
      Cel przetwarzania Danych Zakres Danych Podstawa prawna przetwarzania Danych

      Rejestracja Konta oraz świadczenie Usług na rzecz Użytkownika (z wyjątkiem Ucznia Anonimowego)

      • imię i nazwisko
      • adres e-mail
      • Typ Użytkownika
      • dane Szkoły
      • dane w ramach prowadzonej przez Użytkownika konwersacji zapisanej na Kocie w Serwisie
      • numer IP

      art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania Umowy, której stroną jest Użytkownik, lub do podjęcia działań na żądanie Użytkownika, przed zawarciem Umowy) oraz

      art. 6 ust. 1 lit. e) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, tj. zadań Usługodawcy, o których mowa w art. 5 ustawy z 27.10.2017 r. o Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej

      Prowadzenie Konta oraz świadczenie Usług na rzecz Ucznia Anonimowego

      • dane wprowadzone do Serwisu przez Nauczyciela (o ile dotyczy), w tym takie jak: imię i nazwisko i dane Szkoły
      • Dane dostępowe
      • dane w ramach prowadzonej przez Użytkownika konwersacji zapisanej na Kocie w Serwisie
      • numer IP

      art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania Umowy, której stroną jest Użytkownik, lub do podjęcia działań na żądanie Użytkownika, przed zawarciem Umowy) oraz

      art. 6 ust. 1 lit. e) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, tj. zadań Usługodawcy, o których mowa w art. 5 ustawy z 27.10.2017 r. o Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej

      Prowadzenie postępowania reklamacyjnego w zakresie Usług

      • imię i nazwisko
      • dane kontaktowe

      art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Usługodawcy na podstawie Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną);

      Obsługa zapytań Użytkowników za pośrednictwem formularza kontaktowego wbudowanego w Serwisie

      • imię i nazwisko
      • adres e-mail
      • dane zawarte w formularzu kontaktowym
      • numer IP

      art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania Umowy, której stroną jest Użytkownik) oraz

      art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Usługodawcę, tj. do udzielenia odpowiedzi na zapytania Użytkowników za pośrednictwem formularza kontaktowego wbudowanego w Serwisie)

      Realizowanie celów marketingowych

      • imię i nazwisko
      • adres e-mail

      art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda Użytkownika na przetwarzanie Danych w celach marketingowych, tj. przesyłania informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Usługodawcę za pomocą środków komunikacji elektronicznej)

    2. Podczas korzystania z Serwisu mogą być gromadzone dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do urządzenia końcowego Użytkownika, nazwa domeny, rodzaj urządzenia końcowego, przeglądarki i systemu operacyjnego, czas dostępu, zawartość plików cookies, etc.
    3. Dane osobowe są pozyskiwane przez Usługodawcę:
      1. bezpośrednio od osób, których Dane dotyczą – w zakresie Danych Użytkowników, z wyjątkiem Uczniów Anonimowych;
      2. od Szkoły, w imieniu której Nauczyciel wprowadza te Dane do Serwisu – w zakresie Danych Uczniów Anonimowych. Szkoła i/lub Nauczyciel pozostaje odrębnym od Usługodawcy administratorem Danych Uczniów Anonimowych w rozumieniu RODO, przetwarzając je we własnych celach polegających na prowadzeniu działalności edukacyjnej/oświatowej.
    4. Dane osobowe przetwarzane na podstawie:
      1. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – są przetwarzane do czasu wycofania zgody na przetwarzanie Danych osobowych;
      2. art. 6 ust. 1 lit. b), c) i e) RODO – są przetwarzane przez okres trwania Umowy oraz po jej zakończeniu, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń pomiędzy stronami (terminy przedawnienia regulują właściwe przepisy prawa);
      3. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) – są przetwarzane tak długo, jak długo istnieje interes prawny Usługodawcy.
    5. Podanie Danych osobowych Użytkowników na potrzeby korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Serwisu jest dobrowolne. Brak podania Danych może jednak uniemożliwić prawidłowe korzystania z tych Usług.
    6. Administrator nie podejmuje na podstawie Danych osobowych zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  4. Prawa osób, których Dane dotyczą
    1. Osobom, których Dane osobowe są przetwarzane przysługują następujące prawa:
      1. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Danych osobowych (art. 7 ust. 3 RODO); cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
      2. prawo dostępu do Danych osobowych, w tym uzyskania ich kopii (art. 15 RODO);
      3. prawo żądania sprostowania Danych osobowych (art. 16 RODO);
      4. prawo do usunięcia (w określonych sytuacjach) Danych osobowych (art. 17 RODO);
      5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Danych osobowych (art. 18 RODO);
      6. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Danych osobowych w oparciu o prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (art. 21 RODO).
    2. W zakresie, w jakim Dane osobowe są przetwarzane w ramach świadczonej Usługi na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, dodatkowo osobie, której Dane osobowe dotyczą przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO), tj. do otrzymania od Usługodawcy tych Danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Osoba, której Dane osobowe dotyczą może przesłać te dane innemu administratorowi danych.
    3. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych.
    4. Osobie, której Dane dotyczą przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (art. 77 RODO).
  5. Odbiorcy Danych osobowych
    1. Usługodawca może przekazywać Dane osobowe przetwarzane za pośrednictwem Serwisu:
      1. podmiotom przetwarzającym Dane na zlecenie Usługodawcy (procesorom), w tym podmiotom świadczącym na rzecz Usługodawcy usługi serwisowe, informatyczne, rozwojowe i wsparcia w zakresie Serwisu;
      2. na żądanie organów publicznych zgodnie z obowiązkami wynikającymi z powszechnie obowiązującego prawa.
    2. Usługodawca przekazuje Dane jedynie w niezbędnym zakresie.
    3. Dane osobowe nie są przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  6. Pliki cookies
    1. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Usługodawca wykorzystuje pliki cookies m.in. po to, by dostosować Serwis do potrzeb Użytkowników.
    2. Pliki cookies wykorzystywane są m. in. w celach tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
    3. Serwis korzysta z dwóch rodzajów plików cookies: sesyjnych oraz stałych. Pliki cookies sesyjne mają charakter tymczasowy i pozostają na urządzeniu Użytkownika, aż do momentu wylogowania się ze strony lub wyłączenia programu przeglądania stron internetowych. Pliki cookies stałe są przechowywane na urządzeniu Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies bądź do momentu ich ręcznego usunięcia przez Użytkownika.
    4. Serwis korzysta z plików cookies tworzonych przez firmy trzecie, z usług których Usługodawca korzysta:
      1. Google – Usługodawca wykorzystuje w Serwisie  narzędzie Google Analytics do analizy ruchu na stronach internetowych Serwisu. Usługodawca wykorzystuje je w szczególności do celów statystycznych, aby sprawdzić jak często odwiedzane są poszczególne strony internetowe Serwisu. Dane z tych plików wykorzystywane są również do optymalizacji i rozwoju Serwisu. Więcej informacji na temat narzędzia Google Analytics znajdziesz na stronie:  https://policies.google.com/technologies/cookies;
      2. Twitter - więcej informacji o zasadach plików cookies możesz znaleźć na stronie: https://help.twitter.com/en/rules-and-policies/twitter-cookies;
      3. Facebook - więcej informacji o zasadach plików cookies możesz znaleźć na stronie: https://pl-pl.facebook.com/policies/cookies/;
      4. YouTube - więcej informacji o zasadach plików cookies możesz znaleźć na stronie: https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=pl.
    5. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat:
      1. przeglądarka Internet Explorer;
      2. przeglądarka Microsoft EDGE;
      3. przeglądarka Mozilla Firefox;
      4. przeglądarka Chrome;
      5. przeglądarka Safari;
      6. przeglądarka Opera.
    6. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze stron Serwisu.

Regulaminy archiwalne

Regulamin serwisu OSE IT Szkoła (obowiązujący do 27.05.2021)

Regulamin korzystania z serwisu e-learningowego OSE IT Szkoła

obowiązujący od dnia 26.08.2020 roku

§ 1. [Postanowienia ogólne]

  1. Serwis e-learningowy OSE IT Szkoła, dostępny pod adresem https://it-szkola.edu.pl/ (dalej: „Serwis”) prowadzony jest przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową - Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie, działający pod adresem 01-045 Warszawa, ul. Kolska 12, którego akta rejestrowe przechowuje Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000012938, REGON: 010464542, NIP: 521-04-17-157 (dalej: „Właściciel”).

  2. Regulamin korzystania z serwisu e-learningowego OSE IT Szkoła (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z Serwisu, w tym w szczególności zasady rejestracji Użytkowników i otrzymywania przez nich dostępu do Treści Edukacyjnych, prawa i obowiązki stron oraz zasady ochrony danych osobowych i polityki prywatności.

  3. Definicje:

    1. Użytkownik - osoba fizyczna, która otrzymała prawo do korzystania z Serwisu, w tym dostęp do Treści Edukacyjnych tam zawartych;

    2. Konto Użytkownika (dalej: „Konto”) - zestaw danych zawierających m.in. imię, nazwisko, login oraz adres e-mail jednoznacznie identyfikujących Użytkownika i umożliwiających korzystanie z Serwisu i zawartych w nim Treści Edukacyjnych;

    3. Login - unikalny ciąg znaków identyfikujący Użytkownika, podany przez niego podczas zakładania Konta i umożliwiający razem z Hasłem zalogowanie do Serwisu;

    4. Hasło - ciąg znaków podany przez Użytkownika podczas zakładania konta i łącznie z loginem autoryzujący go w procesie logowania;

    5. Treści Edukacyjne (dalej: „Treści”) - materiały edukacyjne zamieszczone w Serwisie mające postać multimedialną lub będące dokumentami elektronicznymi (np. strony WWW, obrazy, pliki PDF, wideo, dźwiękowe, Flash oraz wszelkie inne tego typu zasoby);

    6. Kurs - wyodrębniona część Treści tworząca spójną całość pod względem merytorycznym oraz graficznym;

    7. Certyfikat - dokument elektroniczny w formacie PDF potwierdzający udział Użytkownika w Kursie generowany po spełnieniu warunków ukończenia Kursu;

    8. Cookies lub Pliki Cookies - oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu;

    9. Cookies Właściciela - oznacza Cookies zamieszczane przez Właściciela, związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Właściciela za pośrednictwem Serwisu;

    10. Cookies Zewnętrzne - oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Właściciela, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.

  4. Użytkownikami Serwisu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, które w chwili rejestracji w Serwisie ukończyły 16 lat. W przypadku osób, które w chwili rejestracji nie ukończyły 16 lat wymagane jest przedstawienie na każde żądanie NASK-PIB zgody rodzica lub opiekuna prawnego na udział w programie OSE IT Szkoła.

  5. Użytkownik korzystający z Serwisu, który chce skorzystać z usług dostępnych za pośrednictwem Serwisu, musi zaakceptować Regulamin i zobowiązać się do przestrzegania zasad w nim zawartych. Uruchomienie korzystania z Serwisu jest równoznaczne z pełną akceptacją i potwierdzeniem zrozumienia warunków niniejszego Regulaminu. Każdy Użytkownik, od chwili podjęcia czynności, o których mowa powyżej, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

  6. Regulamin jest udostępniony Użytkownikom nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.

  7. Właściciel oświadcza, że Serwis jest stworzony i modernizowany wedle najlepszej wiedzy Właściciela, z należytą starannością.

  8. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie urządzeń Użytkowników skutkujące brakiem możliwości korzystania z Serwisu, jak również za skutki nieprzestrzegania przez Użytkowników wymagań technicznych korzystania z Serwisu.

  9. Właściciel dokłada najwyższej staranności w celu aktualizacji oraz weryfikacji prawdziwości prezentowanych danych. Właściciel nie gwarantuje aktualności danych zawartych w Serwisie.

§ 2. [Rejestracja w Serwisie i uzyskiwanie dostępu do Treści Edukacyjnych]

  1. Założenie konta i jego aktywacja jest równoznaczne z uzyskaniem statusu Użytkownika Serwisu.

  2. Treści Edukacyjne zawarte w Serwisie są bezpłatne.

  3. Dostęp do Kursów i innych Treści Edukacyjnych jest możliwy po zalogowaniu się do Serwisu.

  4. Podczas rejestracji do Serwisu można wybrać jeden z trzech statusów Użytkownika: „uczeń”, „nauczyciel” oraz tzw. „inny” użytkownik. Użytkownik ze statusem „inny” posiada dostęp do wszystkich Kursów oraz Treści Edukacyjnych jednak nie bierze udziału w działaniach skierowanych do szkół ponadpodstawowych oraz uczniów i nauczycieli zarejestrowanych w Serwisie, między innymi w wybranych konkursach.

§ 3. [Prawa i obowiązki Użytkownika]

  1. Użytkownik ma prawo do korzystania z Serwisu, w tym zawartych w nim Treści Edukacyjnych w sposób zgodny z obowiązującym prawem, normami społecznymi i obyczajowymi oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.

  2. Użytkownik ma prawo do poprawiania i aktualizacji swoich danych osobowych podanych podczas zakładania konta, uzyskiwania Dokumentu Potwierdzającego ukończenie Kursów w postaci Certyfikatu po spełnieniu warunków określonych w Serwisie, usunięcia konta z Serwisu. Po usunięciu konta Użytkownik traci możliwość zalogowania się do Serwisu i korzystania z Treści Edukacyjnych.

  3. Użytkownik zobowiązuje się do podania prawdziwych danych podczas zakładania i aktualizacji konta, niezwłocznej aktualizacji danych osobowych, gdy ulegną one zmianie, bezpiecznego przechowywania swojego Loginu oraz Hasła i nieudostępniania ich osobom trzecim, zachowywania ogólnie przyjętych zasad współżycia społecznego, dobrych obyczajów i netykiety w trakcie korzystania z Serwisu oraz przestrzegania innych postanowień Regulaminu.

  4. Użytkownik nie może uzyskiwać dostępu do Serwisu i Treści w sposób inny, niż opisany w Regulaminie, kopiować, rozpowszechniać lub udostępniać Treści Edukacyjnych zawartych w Serwisie do celów innych niż edukacyjne, świadomie lub nieświadomie destabilizować działania Serwisu np. poprzez próby zakładania fikcyjnych kont, także za pomocą automatów, wyszukiwanie luk w zabezpieczeniach i wykorzystywania ich do ataków na Serwis lub w celu dostępu do Treści.

  5. Użytkownik nie może wykorzystywać usług oferowanych przez Serwis w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający uzasadnione interesy Właściciela.

§ 4. [Prawa i obowiązki oraz odpowiedzialność Właściciela Serwisu]

  1. Wszelkie materiały prezentowane i udostępniane Użytkownikom w Serwisie są chronione prawem autorskim i stanowią własność intelektualną ich twórców. Są objęte ochroną prawną. Materiały te nie mogą być rozpowszechniane, udostępniane i powielane bez pisemnej zgody Właściciela.

  2. Właściciel dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia stałej dostępności Serwisu, jego prawidłowego działania oraz aktualności i poprawności merytorycznej zamieszczonych w nim Treści Edukacyjnych.

  3. Właściciel nie odpowiada za żadne szkody, które mógłby ponieść lub poniósł Użytkownik związane z użytkowaniem Serwisu, w szczególności wynikłe z:

    1. nieprawidłowego działania Serwisu lub jego niedostępności np. spowodowanej awariami, przerwami technicznymi, utratą przesyłanych danych lub działaniem siły wyższej;

    2. błędów merytorycznych, niejasności lub nieaktualnych informacji zawartych w Treściach Edukacyjnych, które mogłyby wprowadzić w błąd Użytkownika;

    3. nieprzestrzegania przez Użytkowników zasad współżycia społecznego i netykiety, w tym wypowiedzi obraźliwe, naruszające dobra osobiste Użytkowników oraz podmiotów trzecich;

    4. innych niedozwolonych i bezprawnych działań Użytkowników lub podmiotów trzecich;

    5. udostępnienia z winy Użytkownika Loginu i/lub Hasła podmiotom trzecim.

  4. Właściciel nie będzie uczestniczył w ewentualnych sporach między Użytkownikami lub między Użytkownikami i podmiotami trzecimi.

  5. W przypadku stwierdzenia, że Użytkownik narusza dobra osobiste Właściciela, ma on prawo do podjęcia wszystkich przewidzianych przez prawo kroków, łącznie z wystąpieniem na drogę sądową.

  6. Właściciel ma prawo do usuwania bez powiadamiania kont Użytkowników łamiących Regulamin oraz podjęcia innych kroków uniemożliwiających im ponowny dostęp do Serwisu.

§ 5. [Ochrona danych osobowych]

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu jest Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie, działający pod adresem 01-045 Warszawa, ul. Kolska 12, którego akta rejestrowe przechowuje Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000012938, REGON: 010464542, NIP: 521-04-17-157.

  2. Akceptując niniejszy Regulamin Użytkownik oświadcza, że zapoznał się i akceptuje treść dokumentu Polityka prywatności, której aktualne brzmienie dostępne jest na stronie internetowej https://it-szkola.edu.pl/regulamin.

  3. NASK-PIB wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych w związku z funkcjonowaniem Serwisu, z wykorzystaniem adresu e-mail: inspektorochronydanych@nask.pl.

§ 6. [Postanowienia końcowe]

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnego prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.

  2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów między Użytkownikiem a Właścicielem jest sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla siedziby Właściciela.

  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie Serwisu.

  4. Wszelkie zmiany w niniejszym Regulaminie zostaną opublikowanie przez Właściciela na stronach Serwisu.

  5. Użytkownik podczas rejestracji oświadcza, że zapoznał się z aktualnie obowiązującym Regulaminem i wyraża zgodę na jego warunki. W innym wypadku Użytkownik jest zobowiązany do zaprzestania korzystania z Serwisu i zawartych w nim Treści.

Kursy wybrane dla Ciebie

Wybierz poziom edukacyjny i sprawdź spersonalizowane rekomendacje kursów.

Rozpocznij naukę
OSE IT Szkoła

Odbiorcy

  • Szkoła podstawowa
  • Szkoła ponadpodstawowa
  • Nauczyciele

Kategorie tematyczne

  • Algorytmika i programowanie
  • Bazy danych
  • Bezpieczeństwo systemów informatycznych
  • Biologia i chemia
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Zobacz wszystkie

Pomoc

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka cookies
  • Deklaracja dostępności
  • Informacje o dofinansowaniu

  • Szkoła podstawowa
  • Szkoła ponadpodstawowa
  • Nauczyciele

  • Algorytmika i programowanie
  • Bazy danych
  • Bezpieczeństwo systemów informatycznych
  • Biologia i chemia
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Zobacz wszystkie

  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka cookies
  • Deklaracja dostępności
  • Informacje o dofinansowaniu
OSE IT Szkoła

©NASK PIB 2023

OSE Ogólnopolska Sieć Edukacyjna NASK GOV.pl Cyfryzacja

©NASK PIB 2023

OSE Ogólnopolska Sieć Edukacyjna GOV.pl Cyfryzacja NASK

Zaloguj się

Asset 1
Asset 2
Asset 3
Nie pamiętam hasła
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby umożliwić Ci dostęp i korzystanie z serwisu OSE IT SZKOŁA. Administratorem Twoich danych osobowych jest Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa – Państwowy Instytut Badawczy (NASK-PIB) z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies.

Nie masz konta?

Zarejestruj się

Drogi użytkowniku

Przechodząc do serwisu poprzez kliknięcie odnośnika „Zgadzam się” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych.

Pliki cookies

Gdy korzystasz z naszych serwisów, gromadzimy informacje o Twojej wizycie i sposobie poruszania się w naszych serwisach. W tym celu stosujemy pliki cookies. Plik cookies zawiera dane informatyczne, które są umieszczone w Twoim urządzeniu końcowym - przeglądarce internetowej, z której korzystasz.

Pliki cookies używane w naszych serwisach wykorzystywane są między innymi do bieżącej optymalizacji serwisów oraz ułatwiania Twojego z nich korzystania. Niektóre funkcjonalności dostępne w naszych serwisach mogą nie działać, jeżeli nie wyrazisz zgody na instalowanie plików cookies.

Instalowanie plików cookies lub uzyskiwanie do nich dostępu nie powoduje zmian w Twoim urządzeniu ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tym urządzeniu.

Stosujemy dwa rodzaje plików cookies: sesyjne i trwałe. Pliki sesyjne wygasają po zakończonej sesji, której czas trwania i dokładne parametry wygaśnięcia określa używana przez Ciebie przeglądarka internetowa oraz nasze systemy analityczne. Trwałe pliki cookies nie są kasowane w momencie zamknięcia okna przeglądarki, głównie po to, by informacje o dokonanych wyborach nie zostały utracone. Pliki cookies aktywne długookresowo wykorzystywane są, aby pomóc nam wspierać komfort korzystania z naszych serwisów, w zależności od tego czy dochodzi do nowych, czy do ponownych odwiedzin serwisu.


Do czego wykorzystujemy pliki cookies?

Pliki cookies wykorzystywane są w celach statystycznych oraz aby usprawnić działanie serwisów i zwiększyć komfort z nich korzystania, m.in:

  • pozwalają sprawdzić jak często odwiedzane są poszczególne strony serwisów - dane te wykorzystujemy do optymalizacji serwisów pod kątem odwiedzających;
  • umożliwiają rozpoznanie rodzaju Twojego urządzenia, dzięki czemu możemy lepiej dopasować sposób i format prezentowania treści oraz funkcjonalności serwisów;
  • poprawiają wydajność i efektywność serwisów dla korzystających.

W jaki sposób możesz nie wyrazić zgody na instalowanie plików cookies za pomocą ustawień przeglądarki?

Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim urządzeniu, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki w zakresie instalowania plików cookies. W każdej chwili możesz też usunąć z pamięci swojego urządzenia pliki cookies zapisane w trakcie przeglądania naszych serwisów. Pamiętaj jednak, że ograniczenia w stosowaniu plików cookies mogą utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z tych serwisów.


Wykorzystywane narzędzia firm trzecich

Niektóre pliki cookies są tworzone przez podmiot, z usług których korzystamy, np.

  • Google Inc.

W naszych serwisach wykorzystujemy narzędzie Google Analytics do analizy ruchu na stronie internetowej oraz aktywności dotyczących jej przeglądania. Wykorzystujemy je w szczególności do celów statystycznych, aby sprawdzić jak często odwiedzane są poszczególne serwisy. Dane te wykorzystujemy również do optymalizacji i rozwoju serwisów. Więcej informacji na temat narzędzia Google Analytics znajdziesz na stronie:  https://policies.google.com/technologies/cookies

  • Facebook

Więcej informacji o zasadach plików cookies możesz znaleźć na:
https://pl-pl.facebook.com/policies/cookies/     

  • Twitter

Więcej informacji o zasadach plików cookies możesz znaleźć na:
https://help.twitter.com/en/rules-and-policies/twitter-cookies

  • Youtube

Więcej informacji o zasadach plików cookies możesz znaleźć na:
https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=pl

Wyrażam zgodę na podstawowe oraz funkcjonalne cookies. Podstawowe cookies są niezbędne aby strona mogła działać prawidłowo. Cookies funkcjonalne wykorzystujemy do analizowania wizyt na stronie internetowej. Pomoże nam to zrozumieć, jak często odwiedzane są poszczególne serwisy oraz pozwoli optymalizować i rozwijać stronę.

Zgadzam się

Asset 1
Asset 2
Asset 3
Anuluj